Den där helgen, vad fin den var.

Är helt lyrisk över helgen som gick. Det kändes liksom som att någonting lossnade, och det var så himla skönt. Och jag hade så himla roligt mest hela tiden. I fredags körde vi blixtsnabbt in till Halmstad och köpte hemliga presenter till lillasystrar för att sen grilla hos Teddie och Lina, vi åt tills vi stupade såklart. Lördagen var den knäppaste och finaste på länge. Emma kom och drack eftermiddagsdrink med mig som mjukstart. Vi hade mini-förfest i Johans hemmabyggda bar, gick och käkade på krogen där 50 fotbollskillar ramlade in och kollade match, drog vidare och kollade på lokalband, mellanlandade i baren igen med lite fler folk och hamnade ute på krogen igen. Snackade enormt mycket strunt och var bara glad. Tjugo i 4 var efterfesten över och jag somnade på en millisekund. Söndagen spenderades i trädgården med scones och vattenmelon till frukost, med Emma. Jag och Johan drog ut med båten på sjön i jakt på gäddor, men allt vi fick var en rostig gammal kick-bike. Svårslaget alltså. Puss.

Kommentarer
Postat av: Tobi

Vad skönt att se att du verkar må bra Pandan.

2012-05-21 @ 13:52:36
Postat av: Pandan

Tack Tobi-wan. Det gör jag, och du också hoppas jag :)

2012-05-21 @ 15:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0