Sit down, have a burger.

Eftersom varenda människa och inredningsmagasin har Tolix-stolar, eller hyffsade kopior som jag, överallt just nu så vill jag såklart inte ha mina längre. Klassiker. Därför har jag dragit igång Projekt Pinnstol. Igår spraymålade jag den första, en av min farmors gamla stolar som säkert inte varit använd på några årtionden. Såklart missade jag att öppna fönstret i källarrummet jag använder som verkstad. Efter första lagret kände jag mig lagom tung i huvudet, fick näsan full av färg och tänkte att det nog var bäst att jag kollade på film istället. Smart. Jag tänker att jag ska ha två av varje sorts pinnstol runt bordet, jag måste ut på jakt. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0